2014-01-05 | 19:18:02 | Kategori: Allmänt

#NeonLightsTourToSweden

Nu kör vi!
 
Jag tror jag pratar för oss alla om jag säger att det är dags att försöka få hit Demi på hennes Neon Lights Tour.
Hur ska vi göra då?
 
- Jag har skapat en Twititon, en namninsamling, där man genom Twitter skriver under att man vill att Demi ska komma. Desto fler underskrifter, desto större chans att Demi märker oss. (KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NAMNINSAMLINGEN.)
 
- Alla tweetar hashtagen #NeonLightsTourToSweden till Demi. Under vissa tidpunkter kommer vi försöka att få så många som möjligt att tweeta detta och på så sätt få det till en trend. (Lägger såklart upp info om det här innan)
 
- Jag har tänkt att göra en video med er hjälp som sedan läggs ut på nätet i hopp om att Demi får syn på den. Även detta kommer jag informera om i ett senare inlägg. 
 
 

Nu är det bara att köra på och göra vårt absolut bästa för att få hit Demi. Vi klarar detta om vi alla bara kämpar för det.  
Håll utkik efter mer info om t.ex videon osv. 
 
NU KÖR VI!
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: