2014-01-28 | 20:03:49 | Kategori: Allmänt

Håll i er nu!

Okej alla, som ni vet så skulle Demi vara på Norsk radio idag och jag lovade ju att skriva när jag fick veta vad som sagts.
Och jag höll på att trilla av stolen när jag läste dethär, så håll i er nu.
 
“Yes, I am planning to come to Europe (on the Neon Lights Tour) but it's not in my control and my fans get mad at me.” —Demi på NRJ Norway
 
Så... Vi vet att hon planerar att komma till Europa på turnén men som hon sa har inte hon kontrollen att bestämma vilka länder hon ska till, så vi får helt enkelt bara hålla tummarna för att det ploppar upp ett Svergie datum på turnélistan.
 
Vill ni öka chanserna för att hon ska komma så skriv under i namninsamlingen HÄR.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: