2014-04-28 | 07:45:43 | Kategori: Allmänt

DEMI PLANERAR EUROPATURNÉ!!!!!

HEJ! 
 
Vaknade precis och tittade på min telefon där jag såg att Demi tweetat. Jag öppnade tweeten och möttes av
att hon vill att VI, Europas lovatics, ska hjälpa henne att bestämma vilka länder hon ska till på sin.... EUROPATURNÉ! BARA JAG SOM GRÅTER ÖGONEN UR MIG?!
 
Vi ska alltså:
1. Ladda ner appen 'Shazam' till våra telefoner.
2. VARJE GÅNG du hör Neon Lights spelar du in det på appen och skickar det.
3. Demi och hennes crew kommer se vilka land som skickar in flest och på så sätt planerar hon vart hon kommer. 
 
NU MÅSTE VI VERKLIGEN PRESTERA! Det är NU det gäller. 
 
 

Postat av: Malin - MalinBelle.com

Konstigt sätt att bedöma vilka länder hon borde åka till kan jag tycka. :/ Det hade väl varit lättare att bara använda tags & skicka tweets till henne på Twitter istället för att behöva ladda ner en app osv? Kan tänka mig att färre människor laddar ner en app de egentligen inte vill ha & därför kommer det bli färre som skickar från Sverige. :( Men får hoppas att det blir tillräckligt många som skickar från Sverige så hon förstår att hon borde komma hit iaf! :) Jag ska skriva en tweet om detta så att förhoppningsvis så många som möjligt ser det! :)

Svar: Ja det är en lustig idé det där med shazam. Hoppas vi blir en av länderna iallfall :)
wernersson.blogg.se

2014-04-28 @ 12:22:31
URL: http://MalinBelle.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: