2014-04-22 | 09:33:42 | Kategori: Allmänt

@ddlovato


@ddlovato: Feelin’ fit!!!! Woo hoo!!! 💪


@ddlovato: 💪💪💪

Postat av: demilovatoweb.blogg.se

Hejsan! Försökte mejla dig, men hittar ingen epostadress! Men jag har länge funderat på detta och tänkte om du är intresserad. Vi båda har bloggar om Demi Lovato som vi uppdatera varje dag osv, jag tänkte om vi istället starta upp en Demi blogg tillsammans? Tror nämligen våran blogg tillsammans skulle bli väldigt stor för då blir den ju alltid uppdaterad och kanske oftare? Hör gärna av dig om du är intresserad! :)

Svar: Hej! Jag ska tänka på saken, hör av mig till dig! :)
wernersson.blogg.se

2014-04-26 @ 10:57:48
URL: http://demilovatoweb.blogg.se/
Postat av: demilovatoweb.blogg.se

Sv: Hej! Ja, gör det! Fick en tanke imorse att det finns så många Demi bloggar och varför inte vi alla starta en tillsammans, skulle ju bli mer uppdatering och fler besökare osv :) Men hör gärna av dig! :)

Svar: Hej! Har du lagt ner din blogg? Kan inte komma in på den :(
wernersson.blogg.se

2014-04-26 @ 12:12:30
URL: http://demilovatoweb.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: