2014-04-21 | 11:26:44 | Kategori: Allmänt

Bloggens framtid

Jag måste skriva av mig lite. 
Som ni vet har jag inte uppdaterat lika mycket denna månaden som jag brukar. Ibland bara någon gång i veckan och ibland inte ens det. Jag vill att ni ska veta att jag kommer inte sluta blogga, jag har bara haft väldigt mycket att göra med skolan, som alltid kommer i första hand. Eftersom att det bara är jag som bloggar här, som det alltid varit, så är det lite svårare att hålla igång allt.
Nu kommer jag dock att blogga dagligen, det kan jag lova. Det mesta med skolan börjar lugna sig och jag känner att jag har orken att ta tag i bloggen lika bra som jag brukade göra. 
 
Jag vill att ni ska vara mer delaktiga i bloggen, så skriv gärna vad ni vill läsa mer om förutom nyheter. Det kan vara om ni vill ha dagens bild/video osv, eller något annat. Ni kanske vill veta mer vem jag är som sitter och skriver allt? Ni kanske inte känner att ni vet så mycket som ni vill om mig eller Demi? Skriv på med ideer! Ingen idé är dålig.
 
Bloggen kommer snart också att få en ny lite somrigare design, som min webmaster Manal håller på att göra. 
 
Hoppas ni ser fram emot lite nya förändringar på bloggen och bättre uppdatering! Tack till alla er som läser dagligen, det gör mig så glad. 
 
NI ÄR BÄST!
/Moa
 
 
 

Postat av: Anonym

ha en frågestund där man kan fråga om Demi och dig om man vill och så?

Svar: Absolut! :)
wernersson.blogg.se

2014-04-21 @ 14:25:41

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: