2013-03-02 | 14:13:00 | Kategori: Allmänt

Välkommen till MissLovato!

Hej och välkommen till MissLovato!
 
Här kommer jag, Moa, uppdatera dagligen med bland annat nyheter, bilder, videor och tävlingar. Hoppas ni kommer att trivas här och att ni vill läsa bloggen ofta!
Om ni har någon fråga eller synpunkt på något så är det bara att skriva i kommentarerna här nere, då lovar jag att kommer svara så snabbt jag kan!
Har ni något förslag på vad ni vill läsa om här i bloggen så får ni mer än gärna skriva det också såklart. Jag vill att ni ska känna er delaktiga i bloggen, för jag bloggar ju här för er, och för att Demi's svenska/scandinaviska fans ska ha en plats att vara på.
Som sagt, jag hoppas att ni tycker om bloggen och att ni kommer trivas!
 Hoppas vi ses snart igen! Kram och tack för att ni kikade in.  
 
(Och ett STORT tack till Manal på justhewayim.blogg.se för den superfina designen!)
 
 
 
 

Postat av: Filippa

Jättefin blogg! :)

Svar: Åh tack så mycket! Vad glad jag blir! :D
wernersson.blogg.se

2013-03-02 @ 18:06:58
URL: http://selenamariegomez.blogg.se/
Postat av: Sara

här kommer jag titta in dagligen!

2013-03-03 @ 17:58:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: