2013-12-01 | 18:08:18 | Kategori: Allmänt

1 December - Julkalender

Glad första advent!

Jag har en liten "sen" överaskning som kommer hålla på ända fram till jul!
Jag har gjort en julkalender till bloggen och kommer varje dag att lägga upp ett lite "roligare inlägg" och inte bara nyheter. Lite överraskningar och en massa roligheter. Hoppas ni tycker om det, har aldrig gjort något sånt här förr men jag tycker iallafall det ska bli riktigt kul! Har skapat en kategori kallad "Julkalendern 2013" där ni kan hitta alla inlägg.
 
Idag blir första luckan bara själva kalendern, men imorgon drar den igång på "riktigt"!
 
Här nedanför ser ni den. Vad tycks? 
 
P.S Jag är ganska stolt över bilden faktiskt haha. Inget redigeringsproffs men tycker jag var ganska duktig ;)
 
 

Postat av: Linn Strömberg

Grymt! :D

Svar: Vad kul att du tycker det! :D
wernersson.blogg.se

2013-12-02 @ 18:18:37
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: