2013-10-09 | 16:28:00 | Kategori: Allmänt

Demi till Sverige!

Förlåt om jag lurar er med rubriken. Nej, det har inte kommit något Svergie datum, tyvärr :( 
Men jag tänkte att vi på något sätt borde få Demi att se att vi vill ha henne hit! Fick även en kommentar om att vi borde göra något. 
Jag har lite förslag så får ni säga vad ni tycker är bäst. 
 
1. Vi gör en video. Alltså, ni får skicka in en liten videohälsning eller bild som på något sätt förmedlar att vi vill ha hit henne. Jag klipper ihop allt till en film som vi sen skickar till alla i Demi's närhet via Twitter osv.
 
2. Vi försöker få en trend på Twitter. Alltså att vi tweetar "Sweden Needs Demi" eller något liknande. (Kan vara svårare än punkt 1.)
 
3. Vi skapar en namninsamling. 
 
4. Alla punkter!
 
Vad tycker NI?
 
 
 


Postat av: Linn Strömberg

JA JA JA JA JA!

2013-10-10 @ 15:41:32
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: